joi, septembrie 16, 2010

Lacul Sfanta Ana

    In noiembrie anul trecut am fost toti trei la Tusnad.  A fost prima noastra vacanta impreuna. Am avut toti 3 emotii, dar a iesit bine si ne-am simtit extraordinar. Asa ca am hotarat inca de atunci sa venim sa vedem lacul Sf Ana si pe timp de vara si, poate, sa ne si balacim.
    Inceputul lui iulie ne-a primit la Tusnad cu ploaie marunta si rece. Cand am ajuns in prima seara am gasit aleea ce coboara din parcare spre lac "ornata" cu cuburi mici de gheata. Din pamant iesea un abur des. Imaginabil, apa lacului era foarte-foarte rece. Si ce daca! Baietii mei s-au dezbracat si s-au balacit pana cand lui Alex au inceput sa ii clantane dintii. Zgribulit si super incantat!

    A doua zi am asistat la Saint Ana Lake Exterra Triathlon, organizat de Extreme Sport Club – Baile Tusnad. Au fost trei probe: inot, mountain bike si alergare.

    Alex a adormit infofolit in prosop intre doua scaldari
    Am dat o fuga si pana la Miercurea Ciuc unde ne-a ploua marunt si rar :) si unde am mancat o supa de pui foarte buna (desi era facuta cu delikat). Am vrut sa vizitam Castelul Miko ce adaposteste Muzeul Secuiuesc al Ciucului dar ne-am intins prea mult cu masa si ne-am multumit doar cu exteriorul muzeului.

    In una din zile baietii s-au scaldat in strandul din Tusnad (tot prea rece pentru gustul meu :) )

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu