miercuri, mai 12, 2010

Pastele la Sambata de Sus

Atentie: Post cu multe poze.

    Iata, cu o zi inainte de Inaltare, reusesc sa-mi fac si eu timp sa povestesc vreo doua vorbe despre cum am petrecut Pastele anul acesta.
    Pentru Paste acasa am pregatit doar oua pe care le-am vopsit toti trei intr-un efort colectiv :). Am mai avut un cos cu bunatati primit pentru copii si drob si cozonac de la o matusa draga.
    Am plecat din Bucuresti vineri (2 aprilie) pe soare.
    Ne-am infrumusetat pe drum cu o morisca.
    Am ajuns la Sambata de Sus in cursul dupa amiezii si am poposit la Floarea Reginei sa ne ospatam cu niste pastravi.
    Spre seara eram toti 3 cam asa:
    Sambata ne-am imprietenit cu niste cai si am luptat cu un zmeu pana ne-a fugarit ninsoarea in camera.
    Seara am fost la Inviere dupa ce ne-am intolit bine cu toate hainele din dotare.
    Dimineata ceata imbracase totul.
    La poarta Manastirii Brancoveanu ne-a intampinat un caine suspicios
    In manastire era liniste si se facea curat cu zambetul pe buze, lucru care m-a impresionat.
    La plecare am zarit si o veverita fasneata.
    Iar spre pranz toata ceata se imprastiase.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu